niedziela, 11 stycznia 2015

Pierwsza Miłość 1

Rozdział 1

Nazywam się Rosa. Rosa Falconi. Mam 16 lat i 3/4. Od urodzenia mieszkam na północy Włoch w Cesenatico [Czezenatiko]. Cesenatico to hotelowe miasteczko z milionem placów zabaw (oczywiście każdy z nich przetestowałam w wieku 6 lat, co bylo dla mnie dość wysokim osiagnieciem jak na ten wiek), położone nad Morzem Adriatyckim.  Lecz dzisiaj moje dni w tym miasteczku dobiegły końca. Kiedy moi rodzice się rozwiedli 4 lata temu, zostałam z tatą w Cesenatico, a mama kupiła dom na południu w miasteczku San Marco, jednak po tych 4 latach zrozumiałam, że nie chcę dalej mieszkać z moim ojcem, ponieważ od pewnego czasu mam wrażenie, że tylko mu przeszkadzam, a on prze ze mnie nie potrafi ułożyć sobie życia na nowo... Dlatego postanowiłam pojechać do mamy, do której (wstyd się przyznać) nie zadzwoniłam ani razu od momentu ich rozwodu. 
Nie wiedziałam jak tam wygląda, bałam się nowego miejsca i nowych ludzi, bo jednym z moich licznych problemów byla trudność w nawiązywaniu kontaktów z rówieśnikami. Tak więc jechałam w obce mi miejsce, do mojej matki, która pewnie będzie mi suszyć głowę o to, ze nie utrzymywałam z nią żadnego kontaktu od czterech lat... Bojąc się rozmowy z nią po tylu latach, o moim przyjeździe poinformowałam ją w liście poleconym...
                                      ~~~
Proszę komentujcie : -) mam nadzieję, że się podobało...

3 komentarze:

  1. Czekam na nn.
    Pozdrawiam. Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadnij do mnie przy okazji

    julia-niki-4ever.blogspot.com

    dlaczego-kochamy-tak-mocno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń